Janneke - Office Manager

Door gezamenlijke connecties op social media zijn BENK en ik met elkaar in contact gekomen. Na 4,5 jaar ervaring in de bemiddeling van office personeel was ik nu zelf op zoek naar een uitdaging als office medewerker. De professionele uitstraling, de ambitie om BENK naar een hoger level te brengen, de leuke collega’s en de vrijheid om de functie zelf in te kleden spraken mij erg aan. Alles bij elkaar heeft dit voor mijn handtekening onder het contract gezorgd. 

Binnen BENK ben ik verantwoordelijk voor alle administratieve en office processen evenals het ondersteunen van de directie en de sales. Dit klinkt heel breed en dat is het ook. Van facilitaire zaken, bezoeken aan projecten, HR en marketing taken, alles hoort erbij. Het is multitasken en prioriteiten stellen, maar dit maakt de functie erg leuk!  

BENK is volop aan het groeien en daar moeten de processen op aangepast worden, uiteraard maak ik daar graag deel van uit. Omdat de wet en regelgeving omtrent arbeidscontracten constant verandert, zal ik ook altijd een voor nieuwe uitdagingen komen te staan. Kortom, mijn baan zal nooit saai worden wat een lange samenwerking niet in de weg zit!